203) making a heart with your fingers

203 making a heart with your fingers

I dag har jag bara varit såååå  flummig! Det har funkat bra men allt har bara känts så bakvänt. Sedan stack det till i ögat men jag trodde jag hade fått luggen i ögat igen å jag tänkte inte så mycket på det. När Tina slängde av mig hemma såg hon att jag hade fått en blod fläck nu igen. Nu är det mesta under ögonlocken så det syns inte så mycket, men det svider bra. Kände inte för att ta något ansiktes kort. Men teman skall ju vara en del av mig och då räcker det med en tå eller par fingrar. Gott för nu är jag lite trött på mig själ.

Fördelen är väl att jag sett att jag har gått ner i vikt och håller nu på att äta upp mig lite. Syns direkt i ansiktet om jag går ner i vikt.

Spiral kort

Håller på med spiralkort till mamma men får inte till det riktigt, färgerna stämmer inte överens eller om det är att fjärilarna är i plast? Gör en paus tills i morgon så får jag se om jag fortsätter med det eller gör något annat. Tycker det är roligare att sätta fast brev på kort än att bara skicka det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

@templatesyard