163) Taking some pills

163) Taking some pills

Jag har börjat käka lite vitaminer men kan inte påstå att jag känner mig piggare för det. Även håret börjar se för jä…. ut igen och det behövs väl till drastiska åtgärder för att få bukt med det. Jag hittade en kort frissa som jag kan tänka mig att ha, så nu är det bara att kolla vad frisören säger. Synd att man är så mesig! Känner ganska kraftigt för en extrem rakad frissa och lite mörkare hår. Sista frisören jag var hos kunde inte klippa så som jag ville ha det för han tyckte håret var för tunt. Sedan gav han mig en utskällning utan dess like!

Skall erkänna att jag hade god lust att vråla ” Håll käft och Klipp” men han var kanonduktig och jag var verkligen nöjd. Nu känner jag definitivt inte för någon utskällning så jag kommer att välja en annan frisör så får vi se vad det blir för frisyr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

@templatesyard