149) shaving (whatever, wherever)

149) shaving (whatever, wherever)

Yeeees! I går fick vi varmvatten. Tesy som gjort varmvatten beredaren skickade reglaget som fattades. Nu var vi tvungna att ringa elektrikern för det var ett annat modell som kom och skulle kopplas lite annorlunda. De gör inte den modell vi har längre och passformen var inte 100, men som sagt! Allt fungerar som det skall och jag njöt riktigt länge i hett vatten. Ahhh! rena medicinen för gamla trötta värkande leder. Fast jag har väl inte riktigt så hett som jag hade för ett par dagar sedan då brandvarnaren gick igång när jag gick under den.

Vi kan säga att jag definitivt vaknade den morgonen och så pinsamt när larmcentralen ringde och kollade var det brann.

149) shaving (whatever, wherever)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

@templatesyard