4) Doing a headstand

4) Doing a headstand

Gubben han är för go! Jag har haft världens sket dag och funderade starkt på att ta temat ” Rejält full ” Men det hade garanterat blivit pannkaka av det med eller slutat med en spy bild! Så ni får hålla till godo med att jag försöker stå på huvudet. Gubben hjälpte mig så att kameran fick hyfsat fokus på där ansiktet kommer att vara. Meningen är att man skall ta bilden själv och det kommer jag att hålla, även om gubben sa att han kunde ta bilden och att inte en kotte hade ju vetat vem som höll i kameran. Men jag lär mig otroligt mycket om kameran och det är ganska skoj att sätta den på timer.

4) Doing a headstand

Men jag vågade inte bara slänga upp benen på vägen utan typ gick, backade upp med fötterna. Problemet var ju då att man stirrade in i väggen och bilden blev ju bara på bakhuvudet. Testade då i vardagsrummet och fotograferade snett in, men då blev det för mörkt. Så det blev i hobby rummet och jag använde en trappstege som jag kunde ha fötterna på. Fast det är klart det hade varit lättare att bara böja sig ner och ta bilden genom benen. det hade inte varit så ansträngande som detta. Phua! Är man gammal eller?

Kommer ta teman efter vilket humör jag är på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

@templatesyard