207) with something you've made

portföljen

Hua! I dag är jag så slapp. Har gått runt hela förmiddagen och gjort allt utan att tömma klädkammaren så att gubbarna kommer åt vattenberedaren. Tycker liksom inte det var längesedan jag var där och röjde. Nu skall dessutom ALLT ut! Var skall jag ställa det så det inte står i vägen? Sedan var det ju här med teman, måste ju ta ett varje dag! Skit viktigt! Eftersom jag valde någon man hade gjort så var jag ju tvungen att börja mysa i hobbyrummet.

207 ) with something you've made

Hattasken som jag har breven i från mamma behövde akut lite mer dekorationer. Pyssla tar ju tid och när jag ändå skulle fota så kunde jag lika gärna fota godis skålen. Sedan kan ju inte bara godis skålen stå där på bordet med tända ljus. Nää det blir till att sätta på någon film och smaka på allt i skålen. Klädkammaren kan ju vänta tills…….jaha! Nää! Måste börja tömma, gubbarna kommer inte åt att koppla in den nya och varmvatten måste man ju bara ha. Får släcka ljusen och sätta igång.

Godis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

@templatesyard