177) Give yourself wings

177: Give yourself wings

Göta Petter jag har stans huvudvärk och sitta med photoshop är ju så korkat. Det har varit så flängigt på jobbet och det blir att man hoppar över att äta. I morgon blir ännu värre och jag få se till att ha mat med mig. ända fördelen är väl att man börja känna ” Jaha och?? ” när någon är irriterad eller försöker pressa en. Det är det jag beundrar Arve allra mest, att han stenhårt tycker nuet är nu och resten ordnar sig. Tänkte på det när vi skypade och jag var lite trött och skulle ställa en sån där typiskt idiot fråga, total ointressant och irrelevant. Jamen släpp det och flyt med! behöver bli bättre på det och inte grunna så förbannat.

Jag ville få till en bild på en bekymrad kvinna som känner sig tung av att bli uppsatt på en piedestal. Ville ha långa svarta slokande vingar men hittade inget passande på nätet, så det får bli sådär halv flummigt.

177: Give yourself wings

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

@templatesyard