Inför Nyår

Brev

Shakira fäller så in i norden att det såg ut som vi lagt in en flammig heltäckningsmatta. Passade på att göra stor städ så att man bara kan äta gott och koppla i kväll. Jag har mammas brev och kort samlat på ett ställe och såg nu att det börjar bli ont om plats. Gillar skarpt min svenska pappas gamla tunna portfölj men den har blivit så solblekt att det kanske är bättre att lägga undan den. Gillar att ha sånt framme. Jag kan ju ha de tyska dokumenten i portföljen och korten någon annanstans. Köpte 3 hattaskar som jag skulle scrappa på och ha till bilder, kan ju använda den största att breven och korten i.

Cream kläder

Har haft en kanon dag i hobbyrummet. Plockade bort allt för att ta kort på mina nya kläder. Men hur jag än bar mig åt så såg jag ut som en Hobbit och jag är ju i alla fall 1.60 Skulle köpt den största rullgardinen, denna blev lite lite när man skulle ta kort på golvet. Märkte att vinklarna blev så knepiga att kroppen såg lite väl kompakt ut. Tusen Tack Rosa för att du ringde och sa vad du tyckte 🙂 Det värmde

Normalt så brukar jag göra en årskrönika men känner bara att det här året har varit så kasst att det i stort sett slår ut det roliga. Eros har inte dykt upp ännu och förmodligen så är han väl påkörd. Ovissheten är det värsta och man går fortfarande och ropar. Men det har blivit så trafikerat här och folk kör som galningar så det känns bara kört.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

@templatesyard