Almanacka

Almanacka

Jag fick göra en paus med tittskåpen, körde fast rejält och tyckte det var bättre att testa något enklare! Så det jag testade att göra en almanacka. Hua! Fattar inte riktigt hur jag tänkte där? Innan jag fick ihop pärmen och skrivit ut datumen! Inte föll sidorna så där snyggt som jag tänkt mig. Det får bli en bordsvariant med pop upp saker och så skall jag fixa bilder på oss och gården.

Almanacka

Jag satte ett hjärta där mamma fyller år. Det är väl nu man skall passa på att sätta ett litet paket vid min födelsedag  .) Jag behöver köpa magneter som håller sidorna på plats men annars så tror jag jag har det mesta hemma. Den är rolig att göra om än lite små krånglig innan man får till det. Kommer att göra flera, det och altra konservburkar blir nog det jag satsar på i år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

@templatesyard