Lite nytt

Koftor

Fredag! Underbart 🙂 Jag har tappat bort min legitimation och hittade inte mitt pass så mitt paket från Tradera har legat nere på servicebutiken. Men idag fann jag det och kunde hämta ut min Cream kläder. Jag har varit så orolig att den gråa koftan skulle vara på tok för liten eftersom den bara fans i xs och jag en standard s mot m. Men jag hade sådan tur att det var en stor xs så det var tur att det inte fans i större storlek. Måste gallra garderoben på alt gammalt. Jag har egentligen bara praktiska kläder och det blir sådant huvudbry varje gång jag skall gå på något speciellt. Men nu har jag en hel del fint 🙂

Kokhuset

När jag gallrade hd så  hittade jag bilder från när de hade lyft upp kokhuset för att bygga upp väggen på nytt. Glömmer aldrig synen när jag kom ner från stallet. Idag blev gaveln helt färdig och det är bara målningen kvar, men som vanligt så började det regna. Snickaren skall hjälpa oss med en ramp till hästarna innan han tar itu med hallen eller Micaels trappa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

@templatesyard