Utgifter!

Aster

Det har varit en riktig skrutt månad med massa utgifter. Positivt när jag var hos tandläkaren och allt var kanon, bara jag inte borstade så våldsamt! Summan ca 1.700 Den kändes. Så ta mig tusan om inte en plomb flög åt fanders så det är bara att hosta upp ett par lappar till. Nu skall värderingen av gården vara gratis men de kände att det behövdes två mäklare eftersom det är ett lite knepigt boende vi har. Tja knepigt vet jag inte riktigt men kanske lite udda, så det kanske blir att vi får betala i alla fall.

Dammen

Amor behöver kastreras och jag behöver gå på en hypnos coaching till. Billigt och bra….( nope )…men behöver göras. Rosa vill att vi går på  pappersmarknad  Hmm! Så mycket jag vill ha  🙂 Skall kolla ut noga innan jag går dit så jag vet vad jag kan tänkas behöva. Detta går väl egentligen under lyx. Vi måste börja tänka på att köpa in hö för vintern också och det är ju betydligt viktigare en massa papper och tingelitangel. Amor har blivit så stor och så duktig på att jaga. I dag räddade gubben en stor trollslända som Amor kom inrusandes med, men jag tror att Amor kommer att hålla stallet fritt från råttor så fort han är lite större.

Eros

Han blir alldeles till sig i stallet och glömmer bort hästarna helt när han hoppar runt och skall ta spindlar och malar. Amor kan hålla på i timmar med att krypa under höet och göra utfall så han kommer bli kanon. Även Eros börjar bli superduktig. Men äta upp bytet det överlåter han åt Pepper, burkmaten står fortfarande högst upp på gormet listan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

@templatesyard